Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
product
news
solution
0
Зв’яжіться з нами

Наш офіс

Київ, вул. Якова Гніздовського, 1-Е
+38 (044) 503-04-04 +38 (044) 503-04-05 info@cudy.com.ua
Пн–Пт: 09:00 – 18:00

Гарантія

Строк гарантійного терміну на товари в нашому магазині становить від 14 днів до 10 років. Точний термін гарантії вказаний в картці кожного товару.

Ремонт та сервісне обслуговування проводиться в офіційних або сертифікованих сервісних центрах.

Товар приймається на гарантійне обслуговування за наявності оригіналу заповненого гарантійного талона з печаткою/підписом продавця та розрахункового документа. Транспортування несправного виробу в сервісний центр відбувається коштом Покупця.

Гарантійний талон необхідно зберігати впродовж усього терміну дії гарантії. При отриманні товару обов’язково перевірте відсутність дефектів, працездатність і комплектність.

ГАРАНТІЙНІ ЗОБОВ’ЯЗАННЯ CUDY

Гарантія не діє в таких випадках

  • самовільна зміна в програмного забезпечення;
  • неможливість ідентифікації серійного номера;
  • пошкоджені пломби на виробі;
  • пошкодження, викликані необережним або недбалим поводженням з виробом;
  • використання виробу в випадках, не передбачених інструкцією з експлуатації;
  • несанкціоноване розкриття, ремонт або змінені внутрішні комунікації та компоненти товару, змінені конструкція або схеми товару;
  • підключення з порушенням регламентованих вказівок інструкції з монтажу.

Негарантійні випадки

  • природний знос, закінчився передбачений термін експлуатації;
  • поломка, яка сталася внаслідок некоректного підключення до електромережі, а також через аварійні стрибки напруги в електромережі;
  • випадкові пошкодження або пошкодження, які виникають від необережного використання (дія екстремальних температур, запиленість, вплив рідини, попадання всередину корпусу сторонніх предметів і т.п.);
  • порушення цілісності корпусу, порушення роботи відбулися внаслідок впливу стихійних лих, природних явищ тощо;
  • порушення правил експлуатації товару і використання не за прямим призначенням;
    поломка при взаємодії з неякісними виробами інших виробників (можливо несумісних з даним виробом), бракованих виробів.

Сервісне обслуговування

Під час використання виявили несправності техніки? Фахівці технічного відділу допоможуть Вам розв’язувати будь-які технічні питання.

    Звернутися в підтримку

    Якщо вам потрібна допомога, будь ласка, заповніть цю форму